Saturday, June 18, 2011

HomaiGod..Blog Ratu semakin Glemeresz!

Assalamualaikum... :)

Hey awesomeness! Guess what, Blog Ratu bakal menjadi lebih glamour tak lama lagi..
sebab..

I just got a complete set of new header, banner and watermark!!! weee...thanks to Azhafizah sebab dia lah yang buatkan semua ni...Remember? Ratu pernah buat iklan untuk bisnes dia ni kat ENTRY NI.

Check out her latest entry to see how my bling bling stuffs look like! :)


I love it Fiza. Thank you! Thank you! Thank you kerana sudi melayan customer banyak songeh macam Ratu ni...arigato arigato..

Tapi, oleh sebab Ratu ni SEorang yang buta IT. Cuma reti guna program Microsoft je, maka haruslah putting up all the new gelemeresz things memerlukan masa..sebab Ratu tak pandai. (-_-")
I know,I know..I'm hoping for Fiza to help me with how to it..coz I'm a loserrrrrr!! wuuu~ tolong saya ye fiza..please..

2 comments:

Azhafizah MN said...

thanks again Ratu!check your email yer..i've sent those things (=

Ratu Tak Cantik said...

owrait babe! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...