Sunday, January 1, 2012

Mygawdd..Ai sangat tak suka tonton movie Ombak Rindu

Assalamualaikum... Bukan sahaja sebab ceritanya sangat berlainan daripada di dalam novel..malah ceritanya yang sangat lain itu menghilanglan terus keseronokan cerita Ombak Rindu.. Bukan tu je.. cerita yang terlalu mementingkan setting dan mengabaikan logik akal penonton..shoot! Rasa diperbodohkan! I mean..tinggal kat Langkawi tapi kerja di Cameron Highland?? Pfftt.. Pastu car crashed dgn lorry dari angle lain,kereta terbabas pergi kot lain..pastu sedar2 ramai kerumun..out of nowhere orang boleh datang sedangkan setting cerita di tengah jalan berliku-liku yang sunyi.. Sungguh tak seronok..i even felt watching it was a waste of time..luckily i didnt go out watching it in cinema..not worth it langsung..baik datang panggung beli popcorn je lagi bagus..huhu Owh lagi pun aku rasa cerita tu sangat geli and tak tahu malu..i know how much girls out there sukakan aaron aziz..i dont even understan macam mana bini dia boleh tahan tengok laki die pegang peluk raba orang lain...eeuuwww.. Cerita yang lgsung pada aku tak ada originality dan langsung hilang ciri-ciri sebuah cerita 'gempak' sebagaimana diceritakan dalam novel.. Sebenarnya aku paranoid sikit dengar orang sebut2 movie ombak rindu ni..sebab aku benci segalanya tentang cerita tu..sebab ada orang pernah tipu aku cakap dia nak belanja tengok movie tu..mati2 aku percaya and berharap..rupanya harapan palsu je..aku benci orang tipu aku and bagi harapan palsu!! Benci gile babi!! Tapi sekarang aku tak menyesal langsung tak tengok cerita tu kat cinema..buang duit n buang masa..tak lupa juga menyakitkan hati..apatah lagi apabila menonton dengan orang suka sakitkan hati kita... Huhu.. Oke da..tu je..aku x puas hati ngan cite ombak rindu tu jee..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...