Friday, June 24, 2011

Jangan Ingat Saya, Ingatlah Dia..Awak Kan Lebih Cintakan Dia~

Assalamualaikum..

:) Hari ni Ratu nak kongsi gelap sepotong 2 potong ayat. Ready?

"Andai kata kau teringat aku tentang perkara yang tidak munasabah, maka ucapkanlah Astaghfirullah untuk segera kembali mengingatiNYA. Dan andai kata kau teringatkan aku atas segala pesan dan nasihat yg baik dan berguna, maka ucapkanlah Alhamdullilah kerana sesungguhnya itulah hikmah di sebalik pertemuan kita :)"

Ayat yang menerjah kepala masa sedang menonton Wolverine di tempat kerja. Mata tengok movie tapi hati dan fikiran menerawang sampai ke India.  Tidak boleh tidak menyingkirkan 'hal' itu dari kepala otak. Alhamdullilah, zikrullah ternyata lebih baik :)

Image Source: Google

:) bye!



p/s: Kalau hari Jumaat, zikir hariannya 'Ya Allah' Amalkan lah ye!

2 comments:

EYFAalias said...

thanks for sharing :)

eyfa pernah dengar ayat kat atas ni :)

Ratu Tak Cantik said...

eyfaalias: ye keee..ni ratu reka sendiri.. :) huhu..tak sangak ade org pikir bneda same..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...