Tuesday, May 10, 2011

Whoa! Blogging?? Hell yeah!

Pergh...Tajuk nak brutal je..

Assalamualaikum peeps! :)

 Apa habaq hampa semua..moga-moga sihat la noh..
Ratu kat sini sakit tekak..baru ingat nak karoake kat youtube, tapi nak buat macam mana. Tu lah, menjerit banyak sangat. Orang kata kalo suka menjering melalak maknanya berkawan dengan syaitan. Oleh yang demikian, ratu tobat tak mau dah jerit tak pasai-pasai, tak mau kawan dengan setan dah..

Aaanywaayy..

Akhirnya, setelah kegagalan mengaktifkan diri dalam 2 blog yang sebelumnya , ratu telah bertekad untuk buat blog baru... you see..bau kedai lagi.. :)

Actually blog lama tu tidaklah gagal sampai kena kick, cuma gagal sampai kena repeat je. Tapi setelah melalui zaman kegemilangan, lumrah dunia, akan mengalami kejatuhan juga. Mana taknya, dah dibiarkan tidak berupdate,tidak dibangunkan seiring dengan arus globalisasi so jadilah ia terbengkalai....

Blog lama yang mana? sudah lah!! usah dikenang kisah yang lama. Berisi kan post sebanyak 284, blog tu terpaksa juga ku tinggalkan.

Sebab utama: abah ratu dah tahu pasai blog tuh. Dah tak syok dah nak crita itu ini, lagi-lagi yang pasai cintan cintun. Lagipun kan, bila bukak balik rasa macam loser gila..semua entri macam belum mumayyiz..

So dengan blog yang baru InsyaAllah, walaupun tidak mengejar populariti dan duit nuffnang $$$ , sekurang-kurangnya biarlah entri tu bersifat personal sekali pun, apa yang penting??

KERJASAMA!!

SALAH!

I WROTE TO EXPRESS NOT TO IMPRESS


Bye u'olss.. Akhir pantun, hari ini Hari Rabu, selamat datang ke blog RATU


source: Google

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...