Sunday, May 29, 2011

BEN ASHAARI REDAH BLOG BARU JER

Assalamualaikum

Kali ni Ratu bermurah hati nak join segmen Ben Ashaari ni..Sepatutnya kita yang berterima kasih sebab Abang Ben dah bermurah hati nak buat segmen ni dak? weee~ :) Khas untuk blogger baru yang followers bawah daripada 500..walaupun Ratu rasa 500 tu pun macam dah lama gila blogging..huuu..tapi tak pa, Ratu join jeee.. :) Tinggal kurang 3 jam lagi sebelum tarikh tutup.. cepat join!

Silakan klik SINI untuk join

3 comments:

Bro ahmad said...

salam perkenalan
segmen yang sama datang menerjah
happy blogging k^^pp
blogworking
http://trioseposen.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-redah-blog-baru-jer.html

Ratu Tak Cantik said...

salam~ :) tq for willing to visit..sure will!

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

,datang terjah blog ni dari segmen Abg Ben redah blog baru....

,happy blogging... (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...