Monday, September 5, 2011

PROMOTE : Blog Contengan Perjalanan, Terbaik Untuk Iman dan Islam

Assalamualaikum..

Hope you guys are having a blessed day :)
I'm sorry for not updating almost 2 weeks. Been busy enjoying and 'appreciating' the month of Ramadhan. And praise be to Allah Im alive to be blessed in this Holy Syawal.

Ratu mulakan mengupdate dengan mempromote blog seorang saudari yang Ratu kira blog nya yang ringkas tu adalah indah dari segala segi kerana isinya. Sungguh, TAK TIPU!

Tak caya pergilah baca! Tapi..na ah ah. Jangan gopoh-gopoh. Ai tak bagi link lagi ni yu...Ai bagi yu baca apa yang dia tulis ni sikit di awal pengenalan blog beliau. Kasi saspen. :)
Saya sedar sepenuhnya ArRahim melihat saya yang menulis, dan anda yang membaca, maka insyaAllah, perkongsian ini kerana DIA.
Am i a good person? well, not yet_
still,i am on a baby-step, striving to find me; yang berikrar LA ILA HA ILLALLAH sebelum lahir dulu. progress yang tersangatlah lambat. so pleeease gimme sum tazkirah. It helps much
Very sweet and humble. :)

Sebelum Ratu sediakan link..nak cerita lah dengan ringkas, kenapa blog ni menjadi pilihan Ratu dalam banyak-banyak blog feymes yang lain sedangkan blognya bukanlah terkenal pun. Saya percaya 99% orang yang sedang membaca entri ni tak pernah kenal pun dengan blog ni!

Dengan hanya 25 followers sahaja blog ni sentiasa mendapat perhatian Ratu  Asal update je, mesti Ratu buka and baca. Kalau tak terus bukak pun, Ratu memang akan scroll tengok entri-entri lama yang dah missed setiap kali bukak.
Gambar dari blog beliau yang saya ambil dari entry ni

Nukilannya yang ringkas tetapi padat dengan mesej  yang kadang-kadang Ratu baca pun sentap. Kadang-kadang rasa macam tersentuh, pernah la juga beberapa kali bulu roma menegak sambil air mata hangat menjatuhi pipi. Banyak nya entri ni menginsafkan. Teteapi I can guarantee tak ada yang buruk melainkan yang baik untuk dikongsi dari saudari ni. Dan tak ada yang rugi kalau anda membuka dan membaca setiap entrinya. BETUL TAK TIPU! Dan lagi tak rugi kalau anda follow, sekali sekala apa yang dibaca insyaAllah dapat menyedarkan kita.

Ya Ukhti, QamarinaFatin, you manage to make good use of your writings talent. Menangkap hati kecil yang keras dan degil ni bukanlah senang, jadinya suatu penghargaan adalah sangat wajar untuk Ratu anugerahkan. Dan inilah dia, a simple entry to promote your blog. Semoga usaha dakwah dan penyampaian ilmu saudari dapat diteruskan dengan promosi serba ringkas ini.

Kalau ikutkan hati Ratu nak listkan semua entry-entry beliau yang Ratu rasa best :) Tapi rambang mata nak pilih mana satu. Why don't you go and read them yourself :)

p/s: Pasti owner ni manis orangnya. Tengok dari peribadinya macam ya. Bakal doktor, may you succeed :) And thank you for all your writings and thank you in advance for what you will write in the future which I believe to be good for my soul and iman. InsyaAllah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...