Monday, August 15, 2011

CURRENTLY: Emotionally Unstable and Unsound Mind!

Assalamualaikum..

Kenapa kebelakangan ni orang suka sangat buat aku marah?
Awal-awal lagi aku cakap aku tak comel bila marah kan?
Asal suka sangat menguji kesabaran aku nih?
Mentang-mentang lah puasa...

Apa kalau aku marah kau boleh jual aku ke?
Tak kaannn?

uuuggghhhh!!
aku geram betol..
aku ni manusia biasa weyh...
bukan nye hepi memanjang macam xde masalah!

Kau ingat aku ketawa senyum gembira tu semua sama ke macam apa yang dAlam hati aku rasa?
Tak weyh....aku bet tak ada sorang pun dalam dunia ni boleh faham hati aku.
Termasuk aku~

Macam-macam input ada dalam kepala.
Tak pernah-pernah nak convert jadi output!
Macam-macam rasa ada dalam hati.
Kata pun belum tentu dapat cerita.

TENSI BETOL LAAA!!


ni lah post kedua dalam blog ni yang paling emosi dan membuang masa kalau korang baca sampai habis...
bye!

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.naseb baek aku bace point2 jep ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...